معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خبر داد:

برگزاری ۱۳ دوره تربیت مدرس در معاونت پژوهش حوزه

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه با بیان این که مدیریت حوزه‌های علمیه به امر پژوهش توجه ویژه دارد، گفت: در یک سال گذشته ۱۳ دوره تربیت مدرس برگزار شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به هفته پژوهش اظهار داشت: حوزه‌های علمیه همواره به امر پژوهش و تحقیق توجه ویژه‌ای داشته‌اند و در هفته پژوهش امسال نیز برنامه‌های مختلفی انجام خواهد شد.

وی به معرفی روزهای هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: پژوهش؛ پایگاه علمی و تبلیغ تهاجمی، پژوهش؛ مقاومت و مسئله فلسطین، پژوهش؛   پاسخ به نیازهای ملی و بین‌المللی، پژوهش؛ تبلیغ و واحدهای آموزشی و پژوهشی، پژوهش؛ پژوهشگران، کارآمدی و روز آمدی، پژوهش؛ حوزه و دانشگاه پیشگامان پاسخگویی به نیازها و پژوهش؛ خانواده و سبک زندگی فاطمی به ترتیب نام‌های هفته پژوهش از روز یکشنبه ۱۹ آذرماه الی شنبه ۲۵ آذرماه است.
معاون پژوهش حوزه‌های علمیه افزود: در شعارهای هفته پژوهش به مراکز آموزشی توجه شده و علاوه بر این توجه به شیوه‌های جدید نیز یکی از اهداف ما است.
وی ادامه داد: در بحث کلان توجه به دو امر توسعه و ارتقای پژوهش و سوق‌دادن پژوهش‌ها به نیازهای جامعه در دستور کار بوده است.
حاجی مقیمی تصریح کرد: توجه به پژوهش به مسئله روز که جنگ غزه است و همچنین توجه به نیازهای ملی و بین‌المللی در موضوعات و نام‌گذاری روزهای پژوهش مدنظر قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: تربیت‌مدرس را نیز در دستور کار داریم و در یک سال گذشته ۱۳ دوره برگزار شده است.


 


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46460
اخبار مرتبط

نظرات شما