هر روز با یک شهید؛

خواهرم! حجاب تو کوبنده‌تر از خون من است

خواهرم حجاب تو کوبنده‌تر از خون من است و این را بدانید که به گفته استاد شهید مرتضی مطهری اگر بی‌حجابی تمدن است پس حیوانات از همه متمدن‌ترند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» شهید حسن‌یوسفی فرزند حسین در سال ۱۳۵۰، در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود.

 سرانجام در تاریخ پنجم فروردین‌ماه ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت رسید.

 در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

 
 ««بسم‌الله الرحمن الرحیم»»
 من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

  وصیت‌نامه خود را شروع می‌نمایم.
 اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله و ان علی امیرالمومنین و اولاد المعصومین حجج الله و الصلاة و السلام علی محمد ابن عبدالله و علی ابن ابیطالب و فاطمه بنت محمد و حسن ابن علی و حسین ابن علی و علی ابن الحسین و محمد ابن علی و جعفرا بن محمد و موسی ابن جعفر و علی ابن موسی و محمد ابن علی و علی ابن محمد و الحسن ابن علی و الحجة القائم امام زمان حضرت مهدی (عج)

 شهادت می‌دهم که خدایی نیست جز خدای یگانه که چراغ هدایت بشر را پیامبران گرامی قرار داد و ۱۲۴۰۰۰ پیامبر از آدم صفوةالله و از نوح نبی‌الله تا ابراهیم خلیل‌الله و از ابراهیم خلیل‌الله تا موسی کلیم‌الله از موسی کلیم‌الله تا عیسی روح‌الله از عیسی روح‌الله تا محمد رسول‌الله.

 برای جانشینی پیامبر اسلام علی ابن ابی‌طالب را برگزید و چشم شیعیان جهان به پیروی از او روشن شد و فرزندان او را امام و حجت خود بر خلق قرار داد و مهدی موعود را در پس پرده غیبت نگاه داشت تا شیعیان را بیازماید و با ظهور وی جهان از عدالت پر شود. الهی در ظهورش تعجیل بفرما و ما را از شیعیان راستین ایشان قرار بده؛ اما بعد از شهادتم پدر و مادر عزیز و گرامی‌ام؛
 اول شما را به مهر سفارش می‌کنم که صبر کنید خوشبختی و غضب کلید بدبختی‌هاست و چه نیکوست که با رسیدن خبر مرگم این آیه کریمه را تلاوت کنید که الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون و بدانید که خدای متعال صابرین را دوست دارد که ان الله یحب الصابرین.

  ملت و مردم

 همیشه با مردم و ملت باشید درد آن‌ها را جویا باشید؛ صله‌رحم نمایید و ملت شهیدپرور، دست از پیروی رهبرتان نور چشم و امیدتان بر ندارید که امام چشم ماست؛ جانمان را می‌دهیم، ولی چشممان را نمی‌دهیم و به امام بگویید که اماما با تمام بزرگیت در قلب‌های کوچک ما جا داری.

 سفارش به جوانان

 به کلیه جوانان سفارش می‌کنم که جبهه‌ها را خالی نگذارند، مبادا این سخن که ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند در حد یک شعار باشد و تقوی الهی را پیشه خود سازند که در صورت گمراهی به عذاب دردناک الهی دچار خواهند شد.

 حجاب خواهران

 خواهرم حجاب تو کوبنده‌تر از خون من است و این را بدانید که به گفته استاد شهید مرتضی مطهری اگر بی‌حجابی تمدن است پس حیوانات از همه متمدن‌ترند.

 
 سخن امام که اسلام بدون روحانیت مانند کشور بدون طبیب است را سرلوحه کار قرار دهید و باز بدانید هر کس بر علیه روحانیت حرفی زد مقصود شکست اسلام است.

 حدوداً سه ماه نماز قضا و ۲ روز رزوه قضا دارم تا می‌توانید برایم بیشتر از این حرف‌ها بخوانید و بگیرید.

 ۳۰۰۰ ریال برایم رد مظالم بفرستید و از جانب من از همه حلالیت بطلبید و خودتان نیز حلالم کنید.

 خیلی، خیلی ببخشید که فرزند خوبی برایتان نبودم و جز دردسر و اذیت و آزار چیزی برایتان به ارمغان نیاوردم؛ ولی حالا که رفع دردسر می‌کنم، فراموشم نکنید؛ خصوصاً شب‌های جمعه و اگر توانستید شب اول قبر بر سر مزارم بیایید و دعاگو باشید که خدا شهدای ما را با مولایشان اباعبدالله محشور کند.

 دیگر عرضی ندارم خدا شما را در صراط مستقیم نگاه دارد.

 والسلام علی من اتبع الهدی
 «محمدحسن یوسفی ۹ آذرماه سال ۱۳۶۶ هجری شمسی مطابق با روز ولادت امام حسن عسگری»

 خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
 قرآن می‌فرماید:
 و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه و یکون الذین لله
 جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم «امام خمینی»



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46890
اخبار مرتبط

نظرات شما