اعتراف نخست وزیر رژیم صهیونیستی:

آمریکا به اسراییل اجازه نداد پیشنهادات اصلاحی‌اش را برای توافق ارائه کند | آماده هر سناریویی هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بنی گانتس نخست‌وزیر رژیم‌ صهیونیستی در صفحه توییترش از برگزاری نشستی مطبوعاتی درباره توافق هسته‌ای ایران خبر داد و نوشت: این توافق، توافقی بد است. وقتی در سال ۲۰۱۵ امضا شد هم توافق خوبی نبود. امروز خطراتی که در بر دارد بزرگ‌ترند. این توافق به تاریخ پایانش نزدیک‌تر است و ایران در زمینه فناوری در جایگاه متفاوتی قرار دارد.
 

 

گانتس ادامه داد: دستورالعمل ما از روز اول مبارزه با این توافق با تمام توان ولی بدون آسیب رساندن به روابط راهبردی‌مان با آمریکا و بدون خدشه وارد کردن به توجه آن‌ها نسبت به استدلال‌ها و بحث‌هایمان [در این باره] بوده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین نوشت: ما نباید به وضعیتی برگردیم که در سال ۲۰۱۵ در آن قرار داشتیم. هنوز در حال خسارت دادن بابت سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا هستیم که در نتیجه آن، دولت آمریکا گفت‌وگو با ما را متوقف کرد و به اسراییل اجازه نداد پیشنهادات اصلاحی‌اش را برای توافق ارائه کند.

وی گفت: ارتش اسراییل و موساد از ما دستور گرفته‌اند که خود را برای هرگونه سناریویی آماده کنند. ما در اقدام برای حفظ امنیت اسراییل آماده خواهیم بود. آمریکایی‌ها این موضوع را درک می‌کنند، جهان این موضوع را درک می‌کند و جامعه اسراییل باید این را بداند.

این ادعاها در بحبوحه تلاش طرفین مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای و نزدیک شدن به توافق احتمالی مطرح می‌شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/35998
اخبار مرتبط

نظرات شما