مدیرکل غله قم:

تخصیص یک هزار و ۶۹۶ تُن برنج و شکر برای تنظیم بازار ماه رمضان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: یک هزار و ۶۹۶ تُن برنج خارجی و شکر برای مصرف خانوار و تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال در استان تخصیص‌یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سعید محمدی بیان داشت: از میان سهمیه کالاهای اساسی تخصیص‌یافته به استان برای عرضه، یک هزار و ۱۶ تُن برنج خارجی و ۶۸۰ تُن نیز محصول شکر است که برای مصرف خانوارهای قمی در مراکز فروش توزیع می‌شود.

 وی افزود: در زمینه تأمین کالاهای اساسی موردنیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال با مشکلی مواجه نیستیم و حداقل به‌اندازه نیاز چند ماه آینده استان کالاهای موردنظر در انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ذخیره‌سازی شده است.

 وی ادامه داد: در خصوص تأمین گندم و آرد موردنیاز استان در این ایام نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است و ما با وضعیت مطلوب از نظر ذخیره‌سازی گندم و تولید آرد موردنیاز نانوایی‌ها، به استقبال ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی سال رفته‌ایم.

 محمدی گفت: در خصوص نحوه فعالیت نانوایی‌های استان در ماه مبارک رمضان برای پاسخ به نیاز بیشتر مردم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرفته و اتحادیه نانوایان دراین‌خصوص اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

 وی افزود: همچنین ما بسترهای لازم برای گسترش ساعت کار نانوایی‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) که متقاضی فعالیت تا زمان سحر هستند را فراهم کردیم و مشکلی دراین‌خصوص وجود ندارد.

 وی ادامه داد: خیران عزیز هم در این ایام می‌توانند از طریق دستگاه کارت‌خوان نانوایی و همچنین استفاده از برنامه کاربردی «نظر» که در فروشگاه مجازی مایکت قابل دریافت است، نسبت به انجام این کار خداپسندانه در این ماه مبارک اقدام کنند.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/47970
اخبار مرتبط

نظرات شما