امام‌جمعه قم:

دفاع مقدس الگویی برای جبهه مقاومت است

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه دفاع مقدس کشور را از آسیب‌ها حفظ کرد، گفت: امروز دفاع مقدس ایران تبدیل به الگویی برای نیروهای مقاومت در منطقه شده که لرزه بر رژیم غاصب انداخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه که در مصلای قم برگزار شد، با اشاره به هفته وقف، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی مسئله وقف از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 وی ادامه داد: امام خمینی (ره) دررابطه‌با وقف فرمودند موقوفات باید به حالت وقف باقی بمانند و باید عمل به وقف شود.

 امام‌جمعه قم با اشاره به بازگشایی مدارس، گفت: باید در جوانان و نوجوانان روحیه دینی، مذهبی، عفاف و پوشش اسلامی و تعهد نسبت به انقلاب را در آنها تقویت کنیم قبل از آنکه دشمن آنها را تحت‌تأثیر فرهنگ مبتذل خود قرار دهد.

 وی اضافه کرد: امروز دشمن در حال الگوپردازی برای جوانان و نوجوانان است که ما باید زودتر از دشمن آنها را با الگو مناسب آشنا کنیم.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به هفته دفاع مقدس، بیان کرد: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی و نماد همبستگی و حماسه پرشکوه مقاومت ملت ایران است.

 وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس سرشار از درس، عبرت، عزت و صبر بود که امروز ضامن استقلال کشور است و می‌تواند یکی از الگوهای مناسب برای جوانان باشد.

 تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه دفاع مقدس کشور را از آسیب‌ها حفظ کرد، عنوان کرد: امروز دفاع مقدس ایران و مقاومت تبدیل به الگویی برای نیروهای مقاومت در کشورهای دیگر شده که لرزه بر رژیم غاصب انداخته است که ان‌شاءالله شاهد سقوط رژیم جنایت‌کار و نجات مردم فلسطین خواهیم بود.

 وی تأکید کرد: باید دستاوردها و از خودگذشتگی‌های دفاع مقدس در مدارس، رسانه‌ها و هیات های مذهبی برای جوانان و نسل امروز که از آن حماسه‌ها اطلاعی ندارند گفته شود تا آنها در جریان باشند.


انتهای خبر /160

 
http://qomefarda.ir/50597
اخبار مرتبط

نظرات شما