تیراندازی به سمت مقر نظامیان صهیونیست‌ در کرانه باختری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، افراد مسلح ناشناس امشب (جمعه) به سمت یک مقر ایست و بازرسی نظامیان رژیم صهیونیستی در ورودی اردوگاه «العروب» در کرانه باختری تیراندازی کردند.

به نوشته منابع فلسطینی، صهیونیست‌ها ورودی این اردوگاه را مسدود کرده و هنوز از آمار تلفات احتمالی نظامیان صهیونیست خبری منتشر نشده است. اردوگاه العرب در شمال شهر الخلیل قرار گرفته است و روز گذشته نیز صحنه درگیری‌های شدید میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی بود.

جنبش جهاد اسلامی دیروز با توجه به اتفاقات اردوگاه العروب، خواستار آماده‌باش همگانی و مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی شده بود.

تیراندازی امروز در حالی رخ داد که قدس اشغالی به ویژه مسجد الاقصی امروز (جمعه) شاهد شدیدترین درگیری‌ها در یک سال گذشته میان نمازگزاران فلسطینی با مأموران صهیونیست بود، به طوریکه همچون رمضان سال گذشته نیروهای اشغالگر وارد صحن مسجدالاقصی شده و اقدام به سرکوب فلسطینیان کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای فلسطینیانی را که برای ادای نماز به مسجد الاقصی آمده بودند، «اغتشاشگر» خواند و اعلام کرد که حدود ۳۰۰ نفر از آن‌ها را دستگیر کرده است.

حوادث امروز در مسجدالقصی واکنش گسترده‌ای در سطح جهان اسلام را موجب شده و گروههای فلسطینی همچون حماس و جهاد اسلامی واکنش بسیار شدیدی داشتند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32844
اخبار مرتبط

نظرات شما