راهپیمایی روز جهانی قدس در کشور‌های مختلف+ تصاویر

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با ایران اسلامی در کشور‌های مختلف اسلامی و عربی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با ایران اسلامی در کشور‌های مختلف اسلامی و عربی و دیگر مناطق جهان با تاکید بر حمایت از ملت فلسطین و مسجدالاقصی و محکومیت جنایات رزیم صهیونیستی برگزار شد.
مردم مسلمان و روزه دار در کشور‌های مختلف با برگزاری روز جهانی قدس، انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم صهونیستی علیه مردم فلسطین و اشغال سرزمین فلسطینیان اعلام کردند. 

راهپیمایی روز جهانی قدس در سوریه

مراسم روز جهانی قدس در سوریه با شعار "کرانه سپر قدس است"، از دقایقی پیش در اردوگاه فلسطینی نشین یرموک در جنوب شهر دمشق آغاز شد. صدها نفر از مردم اردوگاه یرموک سوریه در روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند و با مردم مظلوم فلسطین ابراز همبستگی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کردند.
در این مراسم که به صورت رژه نظامی طراحی شده، یکهزار و پانصد رزمنده شرکت کردند تا گوشه‌های توانمندی‌های نظامی تشکل‌های مقاومت را در نبرد علیه صهیونیست‌ها به نمایش بگذارند.
در این رژه، شرکت کنندگان در ۳۰ گردان به نام‌های شهر‌های مختلف فلسطینی اشغالی تصویر زیبایی را به نمایش گذاشتند.
ماکت بزرگ مسجد الاقصی که به پرچم فلسطین مزین شده به عنوان نماد تمسک مردم فلسطین به سرزمین ابا و اجدادی در صف اول رژه در حرکت بود.
با ورود رژه به جایگاه، شعار "لبیک یا اقصی" در میان حاضران طنین انداز شد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در کشور‌های مختراهپیمایی روز جهانی قدس در یرموکلف+ تصاویر
راهپیمایی روز جهانی قدس در سوریه
 
 
 
 

راهپیمایی روز قدس در مالزی

شبکه تلویزیونی پرس تی وی تصاویر زنده مربوط به راهپیمایی روز جهانی قدس در کوالالامپور پایتخت مالزی را پخش کرد.
براساس این گزارش هزاران نفر در پایتخت مالزی در روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند و با مردم مظلوم فلسطین ابراز همبستگی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کردند که طی چندین دهه با تهاجم و قساوت‌های اسرائیل مواجهند. شهروندان مالزی در حال حرکت به سوی سفارت خانه آمریکا در کوالالامپور هستند. معترضان در حال سر دادن شعار‌های ضد آمریکایی هستند.

اعلام همبستگی شیعیان بحرین با آرمان‌های قدس

شیعیان بحرین سحرگاه امروز برای تجدید پیمان خود در حمایت از آرمان قدس و مسجدالاقصی به خیابان آمدند تا از سرکوب رژیم آل خلیفه در امان باشند.
 
 
 

راهپیمایی روز جهانی قدس در دارالسلام پایتخت تانزانیا 

شبکه تلویزیونی پرس تی وی تصاویر زنده مربوط به راهپیمایی روز جهانی قدس در دارالسلام پایتخت تانزانیا را پخش کرد.
صد‌ها نفر در تانزانیا در روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند و با مردم مظلوم فلسطین ابراز همبستگی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کردند که طی چندین دهه با تهاجم و قصاوت‌های اسرائیل مواجهند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در تانزانیا

راهپیمایی روز جهانی قدس در کشمیر

هزاران نفر در منطقه خود مختار کشمیر در روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند.
براساس این گزارش، هزاران نفر در منطقه کشمیر در روز قدس به خیابان‌ها آمدند و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کردند.
 
 
 

مراسم روز جهانی قدس در  صیدای لبنان

مراسم روز جهانی قدس در منطقه «صیدا» لبنان با رژه نیرو‌های مقاومت در حال برگزاری است.
راهپیمایی روز جهانی قدس در صیدا
راهپیمایی روز جهانی قدس در صیدای لبنان

راهپیمایی مردم پاکستان در روز قدس

صد‌ها نفر از مردم پاکستان در روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند و با مردم مظلوم فلسطین ابراز همبستگی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کردند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در پاکستان
مردم پاکستان در روز قدس
راهپیمایی مردم پاکستان در روز قدس

راهپیمایی در پایتخت اردن همزمان با روز جهانی قدس

همزمان با روز جهانی قدس، تجمع اعتراض آمیز در امان پایتخت اردن برگزار شد.
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، شرکت کنندگان در تجمع امان، با سر دادن شعارهایی، یورش نظامیان اشغالگر اسرائیلی به مسجدالاقصی را محکوم کردند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در اردن

برگزاری مراسم باشکوه روز قدس در یمن

امروز راهپیمایی باشکوهی در صنعا با مشارکت صدها هزار یمنی برگزار شد. شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرچم های یمن و فلسطین را حمل کردند و پرچم رژیم صهیونیستی را سوزاندند.
 با وجود هوای بارانی در پایتخت، میادین راهپیمایی مملو از جمعیت بود و صدها هزار نفر از مناطق مختلف نزدیک صنعا به پایتخت آمده بودند تا در راهپیمایی شرکت کنند.
یمن

مشارکت گسترده مردم عراق در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش شبکه تلویزیونی الاتجاه، مردم عراق با حضور گسترده در خیابان‌های بغداد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و بر حمایت خود از ملت فلسطین در برابر تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
عراق



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41440
اخبار مرتبط

نظرات شما