رییس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی ارتش در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛

افزایش ۳۰۰ درصدی تجهیزات پدافند هوایی ارتش

رییس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی ارتش با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی تجهیزات پدافند هوایی ارتش نسبت به اوایل انقلاب گفت: پدافند هوایی ارتش با همکاری نیروی هوا فضای سپاه تا پای جان از آسمان ایران حراست خواهند کرد و دشمنان نمی تواند بین ارتش و سپاه تفرقه بیندازند.

​​​​امیر سرتیپ دوم جواد سلطانیان رییس مرکز مطالعات و تحقیقات نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ضمن گرامی داشت ۱۰  شهریور روز پدافند هوایی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی همواره با چشمان همیشه بیدار آسمان کشور و فراتر از مرزهای کشور را رصد می کند.

وی گفت:  ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان دو بازوی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در کنار هم بودند و خواهند بود دشمنان ما بدانند نمی توانند بین ارتش و سپاه تفرقه بیندازند.

سلطانیان تصریح کرد: در بسیاری از موارد با سپاه ماموریت های مشترک داریم نیروی پدافند هوایی ارتش و نیروی هوا فضای سپاه ماموریت های مشترک زیادی دارند و با هم از آسمان و فضای پیرامونی جمهوری اسلامی تا پای جان دفاع می کنیم.

رییس مرکز  مطالعات و تحقیقات نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۳ انقلاب ولایتمدار باقی مانده است و همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و  فرمانده کل قوا خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان گاهی در فضای رسانه ای و مجازی با هدف تضعیف قدرت جمهوری اسلامی ایران به دروغ عنوان می کنند ادوات و تجهیزات نظامی ارتش مربوط به قبل از انقلاب است گفت: تجهیزات و تاسیسات  نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط دلیرمردان و فرزندان این مرزوبوم  بسیار پیشرفته شده است و در ایجاد سامانه های کاملا بومی بسیار موفق عمل کردند.

رییس مرکز مطالعات و تحقیقات پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: از لحاظ تجهیزاتی نیروی پدافند هوایی ارتش نسبت به اوایل انقلاب ۳۰۰ درصد افزایش تجهیزاتی داشته است تجهیزاتی که توسط مهندسان و اندیشمندان پدافند هوایی و صنایع دفاعی ساخته شده است. 

سلطانیان تصریح کرد: ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از حیثیت و آبروی این مرز و بوم است و هر کجا نیاز باشد حضور خواهیم داشت. 


انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/36082
اخبار مرتبط

نظرات شما