مدیرکل تعزیرات استان قم:  

پلمب واحدهای صنفی متخلف قم تا پایان تعطیلات نوروزی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و سال نو، گفت: در قالب این طرح واحدهای صنفی که اصرار بر تخلف داشته باشند تا ۲۱ فروردین‌ماه سال آینده پلمب خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» تقی حسام افزود: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و سال نو با محوریت اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم در قالب گشت‌های مشترک با دستگاه‌های متولی امر نظارت بر بازار از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

 وی عنوان کرد: اجرای این طرح باهدف برخورد با برخی از متخلفان است که به‌خاطر افزایش تقاضا هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و سال نو، درصدد سودجویی هستند.

 وی مراکز عمده خرید پوشاک، آجیل و اقلام مصرفی ماه مبارک رمضان را از نقاط هدف اجرای این طرح یادکرد و گفت: باتوجه‌به وجود مراکز عمده خرید در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) شعب سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم در میدان امام خمینی (ره) مستقر شده است.

 حسام با تأکید بر برخورد جدی با متخلفان بازار شب عید، عنوان کرد: همچنین سه گروه سیار در سایر مناطق استان قم نیز به‌صورت میدانی بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت دارند.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح افزون بر یک هزار و ۲۰۰ بازرسی از اصناف و بازاریان قم انجام و حدود ۵۰۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

 وی در پایان بیان کرد: مردم قم می‌توانند هرگونه تخلف در بین بازاریان و اصناف استان قم را به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه ۱۳۵ و تلفن گویای ۱۲۴ در میان بگذارند.




انتهای پیام/



منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/48039
اخبار مرتبط

نظرات شما