رئیس هیات قایقرانی استان قم:

 ۱۶ قایق کانوپولو در قم داریم

 رئیس هیات قایقرانی استان قم با اشاره به تجهیز وسایل رشته کانوپولو توسط هیات گفت: برای رشته کانوپولو تعداد ۱۶ قایق کانوپولو، حدود ۱۵ الی ۱۶ پاروی آموزشی، ۱۰ جلیقه به همراه کلاه مخصوص کانوپولو و ۵ توپ مخصوص برای تمرین ورزشکاران توسط هیات تهیه شد.

مجید ولی رئیس هیات قایقرانی استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با اشاره به شروع فعالیت قایقرانی در استان قم اظهار داشت: هیات قایقرانی استان قم از سال ۱۳۹۸ در قم شروع به فعالیت کرد و قبل از این تاریخ هیات قایقرانی در استان قم نداشتیم و شروع فعالیت هیات با شیوع کرونا همراه شد؛ اما فرصت را غنیمت شمردیم و از این فرصت استفاده در راستای تکمیل تجهیزات استفاده کردیم.

 وی با اشاره به تجهیز وسایل هیات بیان داشت: در حال حاضر توانسته‌ایم تجهیزات سه رشته‌ای که هیات قایقرانی در آنها فعالیت دارد را برای ورزشکارانی قصد شروع این رشته را دارند آماده کرده‌ایم که این وسایل به‌عنوان تجهیزات آموزشی در اختیار این ورزشکاران گذاشته می‌شود؛ اما کسانی که می‌خواهند این رشته را به‌صورت حرفه‌ای ادامه، تهیه تجهیزات شخصی اهمیت فراوانی دارد.

 ولی با اشاره به تجهیز وسایل رشته کانوپولو توسط هیات افزود: برای رشته کانوپولو، ۱۶ قایق کانوپولو و حدود ۱۵ الی ۱۶ پاروی آموزشی، چون ورزشکاران قایقرانی حتماً در هنگام ورزش باید جلیقه داشته باشند تعداد ۱۰ جلیقه برای استفاده ورزشکاران به همراه کلاه مخصوص کانوپولو و ۵ توپ مخصوص در هیات موجود است که ورزشکاران برای تمرین‌کردن مشکلی نداشته باشند.

 وی با اشاره به محل تمرین ورزشکاران کانوپولو گفت: در رشته کانوپولو نیاز به داشتن دروازه برای تمرین بود که با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته دروازه خریداری شد و در دریاچه صبا یک زمین استاندارد برای تمرین تیم تهیه شد.



خبرنگار: محمدعلی رجبی
انتهای پیام/150
http://qomefarda.ir/49331
اخبار مرتبط

نظرات شما