استاندار :

عملکرد تولیدکنندگان برای پرداخت تسهیلات ملاک قرار گیرد  

استاندار قم با تأکید بر اینکه نباید بین واحدهای تولیدی استان تبعیض قائل شویم گفت: برای ارائه تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان باید نظارت و بررسی دقیقی بر فعالیت آنان اِعمال شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سید محمد آقامیری عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم که در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که ارائه می‌شود فقط برای تولیدکنندگانی است که فعالیتشان مطابق قانون دنبال شود.

 این مقام ارشد اجرایی در استان تأکید کرد: اگر مدیری در دستگاه‌ها جهت سوءاستفاده از تسهیلات دولتی با تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی زدوبند داشته باشد و بر همین مبنا از تسهیلات به‌خوبی استفاده نشود، موضوع را با جدیت پیگیری و برخورد می‌کنیم.

 قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال برخوردارند.

 آقامیری در بخش دیگری از سخنان بیان داشت: مدیران و معاونان دستگاه‌هایی که مرتبط با حوزه معیشتی مردم هستند باید در ایام تعطیل نیز فعالیت کنند.

 وی در ادامه افزود: کارکنان دستگاه‌هایی که به شکل مستقیم با معیشت مردم مرتبط هستند هم برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی‌ها، حتی در ایام تعطیل هم در دستگاه‌ها حضور داشته باشند.

 آقامیری بیان کرد: دستگاه‌های غیرمرتبط با معیشت مردم مانعی ندارد تعطیل شوند فقط شیفت بندی کارکنان صورت گیرد تا مردم دچار مشکل نشوند.




انتهای پیام/



منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/47986
اخبار مرتبط

نظرات شما