باید توزیع اعتبارات عادلانه باشد تا سلطان بودجه شکل نگیرد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور گفت: باید توزیع اعتبارات در کشور عادلانه باشد تا سلطان بودجه شکل نگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: فرهنگیان و کارگران به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان و معوقاتشان ناراضی هستند در حالی که فرهنگ کشور و رونق اشتغال و تولید در اختیار آنهاست اما مجلس و دولت پس از ۴۰ سال اقدام اساسی درباره معیشت آنان، افزایش حقوق و تأمین مسکن آنها نمی‌کند.

وی افزود: امروز کارگران بعد از چند ماه حقوق اندک می‌گیرند و حقوق اندک معلمان حق التدریسی هم پس از چندین ماه داده می‌شود و امنیت شغلی هم ندارند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس تصریح کرد: می‌توان با جلوگیری از اختلاس‌ها، ریخت و پاش‌ها و پرداخت‌های غیر متعارف زندگی فرهنگیان و کارگران را سامان داد و حقوق آنان را تامین کرد.

وی در تذکری به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: وضعیت بزرگراه‌ تبریز، هریس و اهر صدای همه را درآورده و معلوم نیست چه کسی در قیامت پاسخگوی معلولان و کشته‌شدگان این مسیر را می‌دهد.

عبداللهی تصریح کرد: راه‌های روستایی اهر و هریس در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.

وی در تذکر دیگری به منصور غلامی وزیر علوم خاطرنشان کرد: نماینده و مدیرکل شما به اهر و هریس آمد و وعده‌هایی داد که هیچکدام عملی نشده است که می‌توان به ایجاد دانشکده فنی و حرفه‌ای در اهر و هریس که به جایی نرسیده و تحصیل دختران در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد.

نماینده مردم اهر در مجلس خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور گفت: ۶۲ هزار میلیارد تومان عوارض راه روستایی فقط به چند شهرستان اختصاص پیدا کرده است در حالی که تعدادی از شهرستان‌ها مشکلات راه روستایی دارند و توزیع اعتبارات باید عادلانه باشد تا سلطان بودجه شکل نگیرد. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7742
اخبار مرتبط

نظرات شما