عضو شورای اسلامی شهر قم:

شرکت در انتخابات قدردانی از زحمات شهید رئیسی است

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شرکت در انتخابات قدردانی از زحمات و ادامه راه شهید رئیسی است، گفت: مردم با شرکت در انتخابات دشمنان ملت ایران را ناامید خواهند کرد.

حسین صابری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: ایران در حال حاضر یکی از مؤثرترین کشورها در تحولات جهان است به‌طوری‌که چشم مردم دنیا به اخبار ایران و مخصوصاً انتخابات است و حتی انتخابات پیش رو سرنوشت‌سازترین انتخابات نسبت به انتخابات قبل می‌باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: مردم ایران در برهه زمانی حساسی هستند و تک‌تک رأی مردم ایران نه‌تنها در سرنوشت خودشان بلکه مؤثر در سرنوشت کشورهای منطقه و یا حتی کشورهای جهان است و مردم ایران در شرایط یک انتخاب بزرگ هستند.

وی اضافه کرد: باتوجه‌به توسعه زیرساخت‌ها که توسط شهید رئیسی عزیز صورت گرفت و زحمات زیادی که برای توسعه کشید که ان‌شاءالله ثمرات مفید و بزرگ و آشکار آن را در آینده نه‌چندان دور خواهیم دید، مردم با انتخاب خود مسیر این توسعه را ادامه می‌دهند.

صابری بیان داشت: این مسیر تلاش‌های رئیس‌جمهور شهید باید ادامه پیدا کند و مردم قدردان و باوجدان ایران با رأی خود و با حضور خود در انتخابات علاوه بر قدردانی از شهید رئیسی و زحماتش باید از این مسیر پاسداری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: ریل‌گذاری توسعه و پیشرفت توسط شهید رئیسی باید پابرجا بماند و پیشروی کند تا هم مشکلات مردم اعم از اقتصادی و معیشتی حل شود و هم درس عبرتی برای جهان‌خواران و تحریم‌کنندگان باشد و شاهد ایران قوی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که رأی نمی‌دهند حق خود را ضایع می‌کنند و دیگران برای آنها تصمیم خواهند گرفت و نباید بعد از انتخابات و تعیین رئیس‌جمهور گلایه‌ای داشته باشند، باید رأی بدهیم تا مطالبه‌گر باشیم.

 صابری اضافه کرد: سرنوشت هر کس به دست خود اوست، مردم عزیز ایران با حضور پرشور خود در انتخابات و انتخاب اصلح و کسی که به برنامه و روحیات شهید رئیسی نزدیک باشد سرنوشت خود و دیگران را رقم می‌زنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: کسانی که تحت‌تأثیر رسانه‌های معاند و برخی سلبریتی‌ها هستند هشیار باشند و فریبشان را نخورند که اینها درس خود را پس داده‌اند و آن‌ها جز خود و جیبشان دلسوز کسی نیستند، رأی ندادن فقط دشمنان و تحریم‌کنندگان را قوی‌تر می‌کند و شرایط را سخت‌تر می‌کند.

وی در پایان افزود: ان‌شاءالله روز جمعه مردم عزیز ایران با حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح و ناامید کردن دشمنان داخلی و خارجی شاهد حل مشکلات باشند.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/49398
اخبار مرتبط

نظرات شما