در دقایق ابتدایی رای گیری صورت گرفت؛

حضور مراجع تقلید و علما پای صندوق های رای

مراجع عظام تقلید صبح امروز در دقایق ابتدایی آغاز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پای صندوق های رای حاضر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» مراجع عظام تقلید حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی و سبحانی صبح امروز در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کردند.



آیت الله نوری همدانی: مردم با حضور گسترده خود راه انقلاب را مستحکم تر کنند

آیت الله نوری همدانی صبح امروز رای خود را در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق سیار شماره ۱۷۳ انداختند.
این مرجع تقلید در گفتگو با خبرنگاران مردم را به شرکت در انتخابات توصیه کرد و افزود: با این شرکت گسترده راه انقلاب مستحکم ادامه می‌یابد و حضور مردم، انقلاب را پایدار نگه می‌دارد



آیت الله مکارم شیرازی: شرکت در انتخابات یک نعمت الهی است
 آیت الله مکارم شیرازی پس از شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: شرکت در انتخابات یک نعمت الهی است؛ بنابراین مردم به این انتخابات اهمیت دهند و آنکه تشخیص می‌دهند و برای جامعه مفید است نام او را بنویسند و در صندوق بیندازند.
 این مرجع تقلید شرکت در انتخابات را عبادت دانست و افزود: سعی کنید بهترین کسی را که می‌پسندید انتخاب کنید.



آیت‌الله عبدالله جوادی آملی، از مراجع تقلید و علمای برجسته کشور، رأی خود را به صندوق أخذ رأی در محله احمدآباد شهر دماوند انداخت.


 آیت‌الله سعیدی:مردم با حضور در انتخابات در تحقق اهداف اسلام سهیم می‌شوند

آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س) در لحظات آغازین رأی‌گیری، در مسجد حاج غضنفز (حیدریه) واقع در خیابان فاطمی قم حضور یافت و رأی خود را به صندوق انداخت.

وی با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات عنوان کرد: در شرایط حساس فعلی، حضور پرشور مردم موجب ناامیدی دشمنان و خوشحالی دوستان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه قم با بیان اینکه انتخابات ایران نه فقط برای ایران بلکه برای همه کشورهای تاثیرگذار اهمیت دارد، عنوان کرد: مردم با حضور در انتخابات نقش سیاسی خود را در نظام اسلامی ایفا کرده و در تحقق اهداف اسلام سهیم می‌شوند.


تاکید آیت الله خاتمی بر مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت کشور
آیت الله خاتمی پس از شرکت در انتخابات در گفتگو با خبرنگاران گفت: به برکت انقلاب اسلامی مردم در جمهوری اسلامی تاکنون بیش از ۴۰ بار در انتخابات شرکت کرده‌اند.
 وی از مردم خواست حتماً در انتخابات شرکت کنند تا در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.
عضو فقهای شورای نگهبان افزود: بصیرت یک ملت قانون پذیری است و هر اسمی از صندوق در آید رئیس جمهور قانونی است و اگر به مرحله دوم کشیده شد هفته آینده مرحله دوم برگزار می‌شود.


انتهای پیام/160


گالری عکس
http://qomefarda.ir/49423
اخبار مرتبط

نظرات شما