یادداشت؛

مردم قم آماده حماسه‌سازی در هشتم تیر ماه

بعد از شهادت رئیس جمهور دولت سیزدهم و اعلام برگزاری انتخابات در هشتم تیر ماه، مسئولین در کمترین زمان برای آماده سازی زیرساخت‌ها اقدام کردند و برگزاری انتخابات در اسفند سال گذشته باعث شد که این آمادگی سریع‌تر رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  کمتر از ۲۴ ساعت به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و مردم استان قم برای حضور پرشور پای صندوق‌ها و تعیین سرنوشت خود آمادگی کامل دارند.

بعد از شهادت رئیس جمهور دولت سیزدهم و اعلام برگزاری انتخابات در هشتم تیر ماه، مسئولین در کمترین زمان برای آماده سازی زیرساخت‌ها اقدام کردند و برگزاری انتخابات در اسفند سال گذشته باعث شد که این آمادگی سریع‌تر رقم بخورد.
با اعلام وزارت کشور ستاد انتخابات استان قم همزمان با سراسر کشور فعال شده و جلسات به طور منظم برگزار شد، درحال حاضر هم با هم‌افزایی شاهد هماهنگی خوبی در استان هستیم؛ به طوری که ضمن انجام امور معمول روزانه و تداوم خدمت رسانی به مردم مسایل مربوط به انتخابات هم پیش می‌رود.
با اعلام نتایج تایید صلاحیت‌ها هم ستادهای انتخاباتی شش داوطلب دوره چهاردهم ریاست جمهوری در استان فعال شده و کم‌کم فعالیت‌های تبلیغاتی آغاز شد.
برگزاری مناظره‌ها و میزگردهای مختلف، فضاسازی شهری، برگزاری جلسات و دورهمی‌ها برای تبلیغات انتخاباتی از روزهای ابتدایی شکل گرفته و هرچقدر به روز انتخابات نزدیک می‌شویم، شور و شوق انتخاباتی بیشتر در مردم دیده می‌شود.
علاوه بر فضاسازی‌های محیطی شاهد تبلیغات و فعالیت نمایندگان کاندیداها و تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی هم هستیم و در این فضا شور و شوق خاصی حاکم است؛ خیلی از افرادی که با صندوق‌ها قهر کرده بودند این بار تصمیم گرفته‌اند برای مشارکت در سرنوشت خود اقدام کنند.
استان قم در انتخابات‌های مختلف ازجمله انتخابات اسفند ماه عملکرد خوبی از خود نشان داد و در افزایش مشارکت رتبه خوبی را کسب کرد.
باتوجه به وجود کاندیداهایی که نماینده سلایق مختلف هستند، قطعا این انتخابات متفاوت‌تر از انتخابات مجلس خواهد بود و براساس مشاهدات میدانی و بررسی‌های صورت گرفته در فضای مجازی و حقیقی شاهد افزایش مشارکت خواهیم بود.
موضوع دیگری که باید به آن توجه داشت این است که بعد از شهادت رئیس جمهور مردمی، در سراسر کشور و ازجمله قم در مراسم‌های مختلف از بدرقه پیکر شهدای خدمت تا یادبود، استقبال پرشور و حضور تاریخی مردم را شاهد بودیم و فضا به گونه‌ای است که به احتمال زیاد این حضور در انتخابات هم تاثیرگذار باشد.
به هر حال انتخابات میراث انقلاب اسلامی در کشور ما است و به معنای احترام به مردم و ارزش قائل شدن برای آن‌ها است، این ما هستیم که با حضور پای صندوق‌های رای در هشتم تیر ماه از سهم خود در سرنوشت حمایت می‌کنیم.

روح اله غیاثی
انتهای پیام/
110


http://qomefarda.ir/49440
اخبار مرتبط

نظرات شما