عضو خبرگان رهبری در گفتگو با قم فردا:

دشمن باید از رئیس‌جمهور هراس داشته باشد

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فردی باید رئیس‌جمهور شود که شجاع، نترس، مدبر و خستگی‌ناپذیر باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند به دنبال کسی باشید که دشمن از او هراس دارد. در این زمینه هم مشاهده کردیم که نتانیاهو گفت اگر جلیلی رئیس‌جمهور ایران شود اسرائیل نابود خواهد شد.

آیت‌الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات و انتخاب فرد اصلح، اظهار داشت: ما امروز در کشور نیازمند رئیس‌جمهوری هستیم که در حد رهبری و تمام نگاه او به رهبری باشد.
وی ادامه داد: کسی باید رئیس‌جمهور شود که تمام ملاک‌های او ملاک‌های رهبری باشد. باید فردی شجاعی باشد و از دشمن نترسد و در مقابل تهدیدهای دشمن وا نرود و محکم در مقابل دشمنان بایستد.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فردی باید رئیس‌جمهور شود که شجاع، نترس، مدبر و خستگی‌ناپذیر باشد، گفت: کسی باید رئیس‌جمهور شود که ملاک رفتار او رهبری باشد و ببیند رهبری چه می‌گوید.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند به دنبال کسی باشید که دشمن از او هراس دارد. در این زمینه هم مشاهده کردیم که نتانیاهو گفته اگر جلیلی رئیس‌جمهور ایران شود اسرائیل نابود خواهد شد.
آیت‌الله توکل در ادامه با اشاره به قشری که هنوز تصمیم به حضور پای صندوق‌های رأی نگرفته‌اند، خاطرنشان کرد: امروز مسئله این‌وآن خط، جناح و طیف نیست، در حال حاضر ما به تعداد رأی نیازمندیم.
وی ابراز داشت: باید از افرادی که رأی نمی‌دهند پرسید برای چه رأی نمی‌دهید، با چه کسی لج می‌کنید، رأی ملت برای عزت خود ملت است و هیچ‌کسی باعزت خود مقابله نمی کند.
این استاد حوزه تصریح کرد: حضور حداکثری و باشکوه پای صندوق‌های رأی در واقع شرافت، عزت و عظمت خود ایران است و هیچ‌کسی با این موضوع مخالفت ندارد و برای همین موضوع هم باید همه رأی بدهیم.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/49459
اخبار مرتبط

نظرات شما