مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

دولت باید توجه بیشتری به حوزه درمان داشته باشد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: دولت و مسئولان می‌بایست توجه بیشتری به حوزه سلامت و درمان قم داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله علیرضا اعرافی ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح دستگاه سی تی آنژیوگرافی در بیمارستان ولیعصر (عج) قم اظهار کرد: آیت‌الله موسس از اشخاصی در صده اخیر بوده که در مسائل درمان، طب و کمک به محرومان پیشتاز بوده است و بیمارستان ولیعصر از زمره اقدامات حمایت از محرومان و نیازمندان است که روحانیون و خیران در آن نقش داشته‌اند.

 مدیر حوزه‌های علمیه کشور اضافه کرد: بیمارستان مرحوم آیت‌الله گلپایگانی (ره) از طرح‌های ممتاز بهداشتی و درمانی بوده که در حال تحول و توسعه است.

 عضو فقهای شورای نگهبان از اجرای طرح مهم درمانی از سوی آیت‌الله سید علی سیستانی در قم خبر داد و ابراز کرد: چنین طرح‌های درمانی نمونه‌هایی از روح اجتماعی، خیراندیشانه علما و خیران است.

 وی تصریح کرد: همبستگی علما و خیران بایستی در راستای توسعه مراکز درمانی بیش‌ازپیش مضاعف شود ضمن اینکه در استان قم گام‌های مؤثری در حوزه سلامت برداشته شده است.

 آیت‌الله اعرافی اذعان کرد: پزشکان و مسئولان در دوران کرونا نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند، اما مسئولان و دولت می‌بایست توجه بیشتری در حوزه سلامت و درمان قم داشته باشند.

 وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی و خیران نقش مؤثری دارند و عدل در حوزه سلامت و دسترسی مردم به راه‌های پیشگیری و درمان مطلوب آرزویی است که می‌بایست تحقق یابد و تحقق آن نیازمند بخشی خصوصی، دولت و خیران است.




انتهای پیام/


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/49328
اخبار مرتبط

نظرات شما