رئیس دانشگاه پیام‌نور قم:

به کسی رأی دهید که در رأس کارشناسان باشد

رئیس دانشگاه پیام‌نور قم گفت: ان‌شاءالله مردم در ۱۵ تیر به شخصی رأی دهند که خودش در رأس همه کارشناسان باشد تا بتواند مشکلات و مصالح مردم را بشناسد و در راستای آنها قدم بردارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجب اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با اشاره به اینکه مشارکت انتخابات حق همه مردم از اقشار مختلف از جمله دانشجویان است  اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه مردم آن قوم بخواهند در سرنوشت آنها تغییر ایجاد شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور قم ادامه داد: مشارکت در انتخابات و حضور حداکثری به‌نوعی پایبندی به‌ نظام جمهوری اسلامی ایران و تقید و مقیدبودن به‌نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌مداری و اهمیت به سرنوشت کشور را است.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در ۸ تیرماه  در کشور خوب بود و در استان قم این مشارکت بالاتر بود ان‌شاءالله در ادامه همین مشارکت مردم در ۱۵ تیرماه مشارکت بیشتر و ویژه‌تری نسبت به دور اول داشته باشند.

اکبرزاده اضافه کرد: شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور و مردم وظیفه‌ای است که بر عهده مردم قرار دارد شرکت در انتخابات هم حق است و هم یک تکلیف است مردم برای اینکه حق خودشان را بگیرند باید در انتخابات شرکت کنند و نظر خود را اعلام کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور قم عنوان داشت: مردم با مشارکت در انتخابات آن را جدی بگیرند؛ زیرا به‌نوعی انتخابات غدیر انقلاب اسلامی است و همان‌گونه که مردم در غدیر با امام علی علیه‌السلام بیعت کردند مردم در ۱۵ تیرماه به‌صورت حداکثری شرکت کنند و دیگران را نیز تشویق کنند که در انتخابات حضور پیدا کنند و جدی باشند.

وی تأکید کرد: شرکت در انتخابات مطالبه‌گری است؛ زیرا به مسئولین اعلام می‌کنند که مردم وظیفه خودشان را انجام دادند و مسئولان نیز باید وظیفه قانونی و شرعی که به گردن آنها است را انجام دهند.

اکبر زاده بیان داشت: ان‌شاءالله مردم در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جوری رأی دهند که فرد اصلح بر مسند ریاست‌جمهوری بنشیند که در ابتدا ولایت‌مدار باشد و مصالح مردم را تشخیص دهد و بتواند تصمیم درست و متقن بگیرد و خود در قامت یک کارشناس باشد تا بتواند مشکلات و مسائل را تشخیص دهد تصمیم‌های خوب برای مردم بگیرد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/49514
اخبار مرتبط

نظرات شما