اعلام شد؛

مراسم‌های حرم بانوی کرامت از عید مباهله تا آغاز ماه محرم

برنامه مراسم‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از عید مباهله و چهلم شهدای خدمت تا قبل از آغاز ماه محرم اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌زاده مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه (س) برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۹ تیرماه تا جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ مصادف با عید مباهله و چهلم شهدای خدمت را اعلام کرد.
وی افزود: نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه شرح زیارت امین‌الله توسط حجت‌الاسلام علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه قرائت زیارت عاشورا با نوای سید رضا حسینی‌نژاد و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین رضایی قمی و قرائت دعای ندبه با نوای محمود بذری برگزار خواهد شد.
مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه (س) گفت: مراسم قبل از ظهر حرم مطهر حضرت معصومه (س) از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد زرسنج، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهران شفیعی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام میردامادی دنبال خواهد شد و در روز دوشنبه مصادف را روز عید مباهله رضا ساعدی مداحی خواهد کرد.
 حسین‌زاده بیان کرد: مراسم بعد از نماز عصر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با قرائت زیارت امین‌الله به نیت امیرالمؤمنین، دوشنبه با مداحی حسن مالکی نژاد، سه‌شنبه با قرائت زیارت امین‌الله و چهارشنبه و پنجشنبه با قرائت زیارت‌نامه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها دنبال خواهد شد.
وی تصریح کرد: مراسم قبل از مغرب حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین وحید پور و مداحی محسن قاسمی، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهکام و مداحی حمید رنجبر، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا اعوانی، چهارشنبه با سخنرانی سردار احمدیان، پنجشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی رستم نژاد و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی حیدری و قرائت زیارت آل یاسین با نوای محمد خرم فر برگزار می‌شود.
 مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات حرم حضرت معصومه (س) گفت: مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه (س) شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی ثمری، مداحی علی حبیب‌زاده و شعرخوانی حامد حجتی، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، مداحی عباس حیدرزاده و شعرخوانی محمد رسولی، دوشنبه با سخنرانی آیت‌الله توکل، مداحی حسن اسداللهی و شعرخوانی شهاب‌الدین خالقی و از سه‌شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی، سید صادق میرشفیعی، میثم علی‌پناه و حسینی اراکی برگزار می‌شود.
 حسین‌زاده اظهار داشت: پنج‌شنبه قبل از اذان ظهر آیین سیاه‌پوشان برگزار می‌شود و پنج‌شنبه‌شب دعای کمیل با نوای مهدی سروری و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/49451
اخبار مرتبط

نظرات شما